Σαντορίνη : Το νησί του ρομαντισμού

Όλοι όσοι λατρεύουν την μαγεία της στιγμής, την ώρα που ο ήλιος δύει και ο ουρανός παίρνει τα πιο όμορφα και ζωηρά χρώματα πρέπει σίγουρα να επισκεφτούν αυτό το νησί...

Πάντοτε ήθελα να βρεθώ στα όμορφα σοκάκια του και να νιώσω τον αέρα του νησιού στο πρόσωπο μου! Η ευκαιρία, μου δόθηκε με την οργάνωση μιας εκδρομής από τις εστίες στις οποίες έμενα.

Περάσαμε τέσσερις μέρες υπέροχες και γεμάτες ξεγνοιασιά!!

Μέναμε σε ένα ξενοδοχείο στα Φηρά, πολύ κοντά στο κέντρο! Την πρώτη μέρα αποφασίσαμε να μην πάμε για μπάνιο σε κάποια παραλία, αντιθέτως περπατήσαμε όσο περισσότερο μπορούσαμε κατά μήκος τα σοκάκια του νησιού και απολαμβάναμε την θέα.. Φτάσαμε περίπου μέχρι το Ημεροβίγλι και ύστερα σταματήσαμε για έναν καφέ κ για να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα.

Το βράδυ πήγαμε μια βόλτα στα μπαράκια, στα Φηρά, και συνειδητοποιήσαμε πόσο διαφορετικά είναι από τα μέρη που, μέχρι τότε, είχαμε συνηθίσει. :)

Την επόμενη μέρα, ήταν επιτέλους στιγμή να γνωρίσουμε και τις παραλίες του νησιού. Πήγαμε στο Καμάρι και η περιοχή μας άρεσε τόσο που την τελευταία μέρα πήγαμε ξανά εκεί. Η θάλασσα αν κ βαθιά ήταν πολύ ωραία και η παραλία ήταν γεμάτη από ταβέρνες και μαγαζάκια από τα οποία μπορούσε ο καθένας να αγοράσει αναμνηστικά πράγματα.

Την τρίτη ημέρα, πήγαμε σε ένα beach-bar στον Περίβολο (Jojo). Προσωπικά δεν ξετρελάθηκα με την παραλία αν και μου άρεσε πολύ η διακόσμηση του beach-bar.
Όταν φύγαμε από εκεί κατευθυνθήκαμε στην Οία για να δούμε αυτό το εκπληκτικό ηλιοβασίλεμα για το οποίο είχαμε ακούσει τόσα πολλά λόγια. Το ηλιοβασίλεμα ήταν υπέροχο. Είχε πολύ κόσμο και για πρώτη φορά είδα να χειροκροτούνε την ώρα που δύει ο ήλιος... Ή μάλλον, αφού έχει βυθιστεί και το τελευταίο μέρος του ήλιου στον ορίζοντα! :)

Το βράδυ επιστρέψαμε στα Φηρά και βγήκαμε για ένα ποτό στο Tango Bar, μιας και ήταν το τελευταίο μας βράδυ στο νησί. Η θέα από το μαγαζί που πήγαμε ήταν εκπληκτική, αφού μετά την επιστροφή μας ήταν το νούμερο ένα μέρος που νοσταλγούσαμε, από όσα είχαμε, συνολικά, βρεθεί!

Την τελευταία μέρα, μετά από την βόλτα που κάναμε στο Καμάρι γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και φροντίσαμε να απολαύσουμε ακόμα και τις στιγμές που μαζεύαμε τα πράγματα μας και ξεκινήσαμε για το λιμάνι. Καθώς περιμέναμε την άφιξη του πλοίου, αναπολούσαμε κάθε στιγμή στο νησί και ετοιμαζόμασταν να ξανά-αντιμετωπίσουμε την ωμή πραγματικότητα και το ξεκίνημα της εξεταστικής μας. :)

Να περνάτε όμορφα! ❤

4 Comments

1. Tango... με θεα στην καλντερα!! Τι ομορφη νυχτα!!!

2. Τελικά η Σαντορίνη έχει την τιμητική της στις τελευταίες αναρτήσεις μας!!!
    Χαίρομαι που πέρασες όμορφα, και μέσα απο τα δικά σου μάτια κι εμείς.
    Καλή προσαρμογή στην καθημερινότητα και Καλό Μήνα!