Αλικαρνασσός, Τουρκία (Bodrum, Turkey)

Μια ηλιόλουστη μέρα, παρέα με μια φίλη μου, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε την Αλικαρνασσό στην Τουρκία, ή όπως είναι γνωστή στην Τουρκία: το Bodrum (Μπόντρουμ).

Φύγαμε, λοιπόν, γύρω στις 9:30 το πρωί από το λιμάνι της Κω και σε μία ώρα είχαμε φτάσει στον προορισμό μας. Κατεβήκαμε από το καράβι και ξεκινήσαμε να περπατάμε κατά μήκος του λιμανιού.

Στην συνέχεια ψάξαμε να βρούμε ένα μέρος για να μετατρέψουμε τα ευρώ σε λίρες ώστε να μπορούμε να κινούμαστε στην πόλη άνετα. Μόλις τελειώσαμε με την συναλλαγή μας καθίσαμε σε μια καφετέρια για να φάμε πρωινό και να πάρουμε κάτι να πιούμε.

Έπειτα, κάναμε μια βόλτα στα σοκάκια της πόλης που ήταν γεμάτα από μαγαζιά και κόσμο που προσπαθούσε να μας πουλήσει τα εμπορεύματα του. Τελικά περπατήσαμε αρκετά και βρεθήκαμε μπροστά στο κάστρο όπου και αποφασίσαμε να μπούμε και να το εξερευνήσουμε. Το κάστρο, από το 1962, λειτουργεί ως μουσείο υποθαλάσσιας αρχαιολογίας.

Τις περισσότερες ώρες τις περάσαμε μέσα στο κάστρο μιας και ήταν αρκετά μεγάλο. Από εκεί φαινόταν και το αρχαίο θέατρο της Αλικαρνασσού. Είμαι σίγουρη ότι δεν καταφέραμε δούμε ολόκληρο το κάστρο, μιας και η ζέστη που είχε εκείνη την ημέρα μας είχε βγάλει νοκ άουτ, όπως και το ότι ήμασταν όρθιες για ώρες. Έτσι αποφασίσαμε να αρκεστούμε σε ότι είχαμε ήδη δει και φύγαμε.

Κατευθυνθήκαμε προς το κέντρο της πόλης, είδαμε λίγα μαγαζιά ακόμη και τέλος καθίσαμε να πιούμε κάτι δροσιστικό για την υπόλοιπη ώρα που μας απέμεινε. Ύστερα, μαζέψαμε τα κομμάτια μας και μέσα στην αποπνικτική ζέστη καταφέραμε και προλάβαμε το καράβι για την επιστροφή μας.

Περάσαμε πολύ ωραία και το διασκεδάσαμε, παρ'όλη την κούραση μας. Όταν φτάσαμε στην Κω, έχοντας πια ξεκουραστεί λίγο στο καράβι κάναμε μια βόλτα ώσπου τελικά φτάσαμε στο σπίτι και χαλαρώσαμε τελείως.

Να περνάτε όμορφα! ❤

2 Comments

1. Τη ζήλεψα την εκδρομούλα σας! Το μουσείο και το άστρο πρέπει να ήταν όμορφο.Άξιζε τον κόπο...Καλό Μήνα και ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες!

1. Ήταν πραγματικά πολύ όμορφο!! Καλό μήνα και σε σένα, ευχαριστώ! :)
      Είναι χαρά μου να μοιράζομαι μαζί σας τις αναμνήσεις μου, είτε με λόγια είτε με εικόνες! :)