Δράμα : Η πόλη των Υδάτων

Γεια σας !! :D

Μιας και έχω το πρόβλημα με το λάπτοπ μου, που ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτηση, αποφάσισα να γράψω για την Δράμα, την πόλη όπου μεγάλωσα! 

Με στενοχωρεί το γεγονός πως δεν έχω όλα τα αρχεία μου, μιας και ήθελα να μοιραστώ τόσες αναμνήσεις, αλλά θέλω να πιστεύω πως, το αργότερο μέχρι το καλοκαίρι, θα τα έχω και πάλι στην διάθεση μου! Για την ώρα όμως... 



Σήμα κατατεθέν της Δράμας, είναι οι πηγές της Αγίας Βαρβάρας. Απ' ότι διάβασα στο ίντερνετ, τα τελευταία χρόνια βρίσκεται ανάμεσα στα 60 καλύτερα πάρκα της Ευρώπης. 

Είναι μια περιοχή η οποία βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, όπου μπορείς να απολαύσεις τις βόλτες σου στα υπέροχα ξύλινα γεφυράκια/μονοπάτια, να πιεις τον καφέ σου σε κάποια από τις καφετέριες ή ακόμα και να φας στις αρκετές ταβέρνες/εστιατόρια!

Το κυρίαρχο στοιχείο της πόλης, είναι το νερό. Λίμνες, ποτάμια αλλά και μικροί καταρράκτες δημιουργούν το καταλληλότερο "σπίτι" για ψάρια, πάπιες, χήνες και κύκνους.





Εκτός από τη δεδομένη φυσική ομορφιά, ενδιαφέρον παρουσιάζει ο μύθος που συνοδεύει τις πηγές. Kατά τους Βυζαντινούς χρόνους υπήρχε ένα εκκλησάκι στο χώρο που βρίσκεται σήμερα η λίμνη. Οι Τούρκοι, όταν κατέλαβαν την πόλη το 1380, το γκρέμισαν και στη θέση του προσπάθησαν να φτιάξουν ένα τζαμί. Κατά την ημέρα της γιορτής της Αγίας Βαρβάρας πλημμύρισε η περιοχή και το κτίσμα δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.

Τα θεμέλια της εκκλησίας που γκρέμισαν, στον πάτο της λίμνης.

Η σημερινή εκκλησία της Αγίας Βαρβάρας.

Οι κάτοικοι το θεώρησαν θαύμα της Αγίας -την οποία και ανακήρυξαν Πολιούχο της πόλης. Από τότε κάθε χρόνο την παραμονή της γιορτής της -στις 3 Δεκέμβρη- αφήνουν στα ήσυχα νερά της λίμνης αυτοσχέδια καραβάκια με κεράκια, κάνοντας όλο το πάρκο πραγματικά να λάμπει! Γίνεται μάλιστα και διαγωνισμός και βραβεύεται το καλύτερο από αυτά.



Από το 2005 και μετά, κάθε χρόνο -τις πρώτες μέρες του Αυγούστου- στα γρασίδια της Αγίας Βαρβάρας διοργανώνεται ένα νεανικό φεστιβάλ μουσικής, το Dramaica Youth Festival, στο οποίο συμμετέχουν τοπικά συγκροτήματα αλλά και καλλιτέχνες από όλη την χώρα.

Είναι ένα από τα δύο πιο αγαπημένα μου μέρη στην Δράμα! Ακόμη και τον χειμώνα παρόλο το κρύο αξίζει να την επισκεφτεί κανείς! :) Για το καλοκαίρι δεν το συζητάμε καν!! ;)

Το δεύτερο αγαπημένο μου μέρος είναι ο Κορύλοβος, λόγω της απίστευτης πανοραμικής θέας της πόλης, που μπορεί κανείς να απολαύσει από την κορυφή του. 

Παρακάτω, είναι σημερινές φωτογραφίες από live κάμερα στην κορυφή του λόφου.


Ελπίζω να σας άρεσε η περιοχή και εύχομαι πραγματικά κάποια μέρα να την δείτε και από κοντά!

Να περνάτε πάντα όμορφα, καλό σας βράδυ!

0 Comments