Ελβετία (Switzerland)

Hello Everyone!

Από το καλοκαίρι, περίπου, συζητούσαμε την πιθανότητα με την ξαδέρφη μου, την Εύα, να πάω για τις διακοπές των Χριστουγέννων σε εκείνη, η οποία μένει στην Ελβετία! Τελικά, περίπου στο τέλος του Νοέμβρη πάρθηκε η τελική απόφαση και κλείσαμε τα εισιτήρια!! Η χαρά και των δυο μας ήταν απερίγραπτη! Έτσι, λοιπόν, ο καιρός περνούσε και εμείς απλά περιμέναμε την παραμονή των Χριστουγέννων όπου και θα ξεκινούσε το ταξίδι μου! :)

Την μεγαλύτερη διάρκεια των διακοπών την περάσαμε στο Walenstadt. Μερικές εκδρομές ή απλές βόλτες ήταν σε μέρη όπως Rheineck, Sargans, Balgach, WidnauΖυρίχη, Diepoldsau, Dornbirn [Αυστρία], Lustenau [Αυστρία], Hohenems [Αυστρία] και τέλος η Στουτγκάρδη στην Γερμανία. Το ταξίδι αυτό σκοπό είχε να δω ανθρώπους από την οικογένεια μου και να περάσω χρόνο μαζί τους.. Δεν ήταν τόσο τουριστικό ούτε και πήγαμε να δούμε αξιοθέατα και λοιπά.. Μόνο αυτά που υπήρχαν ήδη στα "πόδια" μας, και πιστέψτε με, ήταν υπέροχα!!!

Όταν έφτασα, αφού ήρθε να με καλωσορίσει από το αεροδρόμιο της Ζυρίχης ο ξάδερφος μου, ο Theo, αποφασίσαμε να πάμε για φαγητό σε ένα κινέζικο της Αυστρίας. Το όνομα αυτού WOKTeppanyaki και βρίσκεται στο Lustenau. Ήταν η πρώτη φορά που έφαγα κινέζικο και οφείλω να πω πως μου άρεσε αρκετά. Είχε μπουφέ, μπορούσες να πάρεις ότι ήθελες, όσες φορές το ήθελες. Από την μία μεριά ήταν όλα έτοιμα και από την άλλη είχε ωμά, από τα οποία διάλεγες ότι ήθελες και τα έδινες να στα ψήσουν εκείνη την ώρα με την σάλτσα της επιλογής σου. Στην συνέχεια, μπορούσες να διαλέξεις και επιδόρπιο. Η τιμή για όλα αυτά ήταν σταθερή και η ποιότητα των φαγητών πολύ καλή. Αν τύχει και βρεθείτε προς τα εκεί σας προτείνω να ρίξετε μια ματιά! :) Εγώ πάντως, κράτησα τα ξυλάκια ως αναμνηστικά! :P

Τα έτοιμα.
Αυτά που έψησαν εκείνη την στιγμή.

Rheineck.
Την επόμενη μέρα, ξεκινήσαμε για το Walenstadt. Σε όλη τη διαδρομή είχα χαζέψει από τις πράσινες πεδιάδες, τα όμορφα σπίτια και τα χιονισμένα βουνά που μας περικύκλωναν.

Όταν φτάσαμε στον προορισμό μας, κόπηκε η ανάσα μου. Είχα δει φωτογραφίες, αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με την στιγμή που όλα αυτά που έβλεπες σε μια οθόνη κινητού ή laptop βρίσκονται μπροστά σου... Όλη αυτή η εκπληκτική θέα... Μαγευτική!!

Ύστερα από μερικές μέρες, πήγαμε στο Balgach... Εκεί περάσαμε περισσότερο οικογενειακές στιγμές, στο σπίτι και μερικές βόλτες με το αυτοκίνητο στις γύρω περιοχές... :)

Balgach.

Επιπλέον, πήγαμε για ψώνια στο NewYorker στο Hohenems και στο εμπορικό του Dornbirn, Messepark. Μετά από ώρες αναζήτησης στα τόσα μαγαζιά, καταλήξαμε με τεράστιες σακούλες στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και εμάς πτώματα :P

Έπειτα, αποφασίσαμε να πάμε για καφέ στο Balgach, στο Laser Bar. Το περιβάλλον ήταν πολύ όμορφο και ήσυχο. Μιας και η μουσική ήταν σε φυσιολογική ένταση μπορούσες άνετα να συζητήσεις με την παρέα σου...

Η υποδοχή του Laser-Bar
Αυτόματος πωλητής τσιγάρων.

Επόμενος προορισμός στις διακοπές μας ήταν η Στουτγκάρδη στην Γερμανία. Μπορώ να πω πως, ότι είδα από αυτή την πόλη, το είδα μέσα από ένα αυτοκίνητο, με ελάχιστες στάσεις. Παρόλα αυτά, ήταν πολύ όμορφα! :)

Ποταμός Νέκαρ.
Στην επιστροφή, μείναμε ένα βράδυ στην Ζυρίχη. Το βράδυ που θα υποδεχόμασταν το 2013. Ήταν μια πολύ απλή πρωτοχρονιά αλλά πανέμορφη!! Φάγαμε, στην συνέχεια καθίσαμε παρέα και ήπιαμε μια-δυο μπύρες, ελβετικές, οι οποίες μάλιστα λέγονταν "Eve" σαν την ξαδέρφη μου. :P Ύστερα, βγήκαμε έξω για την αλλαγή, ώστε να δούμε καλύτερα τα πυροτεχνήματα και να βγάλουμε φωτογραφίες... Έπειτα, ως γνήσια λάτρης των ταινιών δεν μπορούσα να αφήσω την πρώτη μέρα του χρόνου δίχως να δω μια ταινία!! :D

Πανοραμική θέα της Ζυρίχης, την ώρα της αλλαγής του χρόνου :)

2in1 :)
Τις τελευταίες μέρες τις πέρασα στο Walenstadt. Απολάμβανα όλο και περισσότερο την τοποθεσία και χαλάρωνα. Έκανα βόλτες στο βουνό, άκουγα μουσική και χάζευα την θέα και απλά περνούσα όσο πιο όμορφα μπορούσα τις τελευταίες μου στιγμές...

Πραγματικά αυτές οι διακοπές ήταν ένα όνειρο!! Πέρα από το ότι είδα πρόσωπα που μου είχαν λείψει, κατάφερα να ηρεμήσω και να είμαι σε ένα περιβάλλον που εδώ και καιρό είχα ανάγκη να βρεθώ. Άλλωστε δεν είναι και λίγο να ξυπνάς και να βλέπεις από το παράθυρο ένα χιονισμένο δάσος και μια απίστευτα όμορφη θέα! ;)

Αυτά, λοιπόν!! Σας αφήνω με λίγες φωτογραφίες από το αεροπλάνο κατά τη διάρκεια της επιστροφής μου στην Ελλάδα! :)

Να περνάτε υπέροχα και να χαμογελάτε!! :)

8 Comments

1. Επιτελους!!! :D Χαιρομαι που περασατε τοσο ομορφα με την Ευα και τους λοιπους... Πολυ ομορφη η παρουσιαση σου... ❤

2. Να σαι καλά εσύ και οι συγγενείς σου.. να τους επισκέπτεσαι πάντα! ;)

3. Μια και δεν έχω την ευχέρεια να ταξιδεύω, θα ταξιδευω με το νου,μέσα απο σένα.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ & Καλό ξεκίνημα!

1. Να 'σαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!
      Εύχομαι να μπορέσεις κάποια στιγμή να κάνεις τα ταξίδια που επιθυμείς!
      Όλοι μας έχουμε δυσκολίες, ιδίως αυτή την εποχή.
      Οπότε αρπάζουμε κάθε ευκαιρία που μας δίνεται!
      Καλό μήνα και σε σένα, και σε ευχαριστώ πολύ, ξανά!

4. Καλό μήνα !!! Όμορφο το ταξιδακι σου όπως οι φωτογραφίες σου! Θα τα λέμε!!

1. Χαίρομαι που σου άρεσε!