Το πρώτο ταξίδι...

Το πρώτο ταξίδι που θυμάμαι στην ζωή μου ήταν όταν ήμουν 4-5 χρονών που πήγα μαζί με την μητέρα μου στην Ελβετία.




Ήταν η πρώτη φορά που είδα αεροδρόμιο. Που κατάλαβα τι είναι τα αεροπλάνα. Από τότε φυσικά λάτρεψα την αίσθηση που σου αφήνει ένα ταξίδι με αεροπλάνο. Περίπου τότε ήταν που ανέβηκα και σε τρένο για πρώτη φορά. Νομίζω πηγαίναμε από την Ελβετία στο Μόναχο στην Γερμανία, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων..

Κάποια πράγματα τα θυμάμαι, δυστυχώς όμως κι αυτά είναι σαν από όνειρο.. Μπερδεμένες εικόνες και κουβέντες.. Τα δάση, οι καταρράκτες και τα ατελείωτα πράσινα λιβάδια πάντως έχουν χαραχτεί στη μνήμη μου.. Να 'ναι καλά και οι φωτογραφίες που υπάρχουν. Βέβαια τότε δεν είχαμε τις ψηφιακές για να τις έχω στο λάπτοπ και ούτε βρίσκομαι στο σπίτι μου, όπου θα μπορούσα να σκανάρω κάποιες για να σας δείξω.. 

Η φωτογραφία, την οποία την βρήκα στο διαδίκτυο, δείχνει το μέρος που θυμάμαι, ίσως, πιο έντονα από κάθε άλλο. Βρίσκεται στο Lindau της Γερμανίας, όπου μεγάλωσε η μητέρα μου. Αυτό το εκκλησάκι βρίσκεται σε έναν καταπράσινο λόφο (όταν δεν είναι χιονισμένα) με ένα-δυο τραπεζάκια του πικ-νικ μπροστά του. Ακόμα θυμάμαι τα ξαδέρφια μου και μένα να κυλιόμαστε στο γρασίδι και να παίζουμε κυνηγητό ή οτιδήποτε άλλο μας "ερχόταν" στο μυαλό!!! :)

Εκεί ξέρουν να εκτιμούν τα μέρη τους. Αυτό τους το παραδέχομαι!

3 Comments

  1. Ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στο μπλογκ μου και τα καλά σου λόγια!!!!
    Η πόλη σου είναι παραμυθένια με μάγεψε και ειλικρινά νιώθω πως δεν έχω δείξει τίποτα από τη μαγεία της,γι αυτό περιμένω να το κάνεις εσύ όταν θα πας!
    Καλώς όρισες στη μπλογκογειτονιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. agapimeno mou koritsaki me sinkinises me auta pou egrapses parapano kai to oti thimase ekeines tis stigmes esto kai mperdemenes eikones... polles anamniseis ..omorfes... perasmenes... alla esy me ta sxolia sou mou tis ksanathiises.. se euxaristw..
    sinesise etsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή