Το Αιώνιο Ταξίδι Μου...


Μετά από πολύ καιρό και πάλι πίσω εδώ και είμαι πολύ ενθουσιασμένη..

Σήμερα, λοιπόν, θα ασχοληθώ με το Ηράκλειο της Κρήτης... Το αιώνιο ταξίδι μου...

Το ονομάζω έτσι επειδή είναι η πόλη όπου σπουδάζω, που σημαίνει πως φεύγω και γυρνάω άπειρες φορές λόγω διακοπών και εορτών...

Είναι μια πόλη που την αγάπησα και δέθηκα με αυτήν παρόλο που στους περισσότερους δεν αρέσει.. Μου προσφέρει το κυριότερο όλων που το αναζητούσα από μικρό παιδί.. Την θάλασσα.. Δεν βαριέμαι ποτέ την θέα από το μπαλκόνι μου....  :)


Το κάστρο του Κούλε

Επιπλέον, έχω επιλογές για τα μέρη που μπορώ να πάω. Το καθένα από αυτά μου προσφέρει κάτι διαφορετικό... Λατρεύω τις βόλτες στα σοκάκια τις πόλεις που αν δεν τα γνωρίζεις μπορείς άνετα να χαθείς αλλά ταυτόχρονα ανακαλύπτεις άλλες πτυχές του Ηρακλείου, τις βόλτες στον μόλο και στο ενετικό φρούριο του Κούλε όπως και το γεγονός πως όλα αυτά βρίσκονται κοντά μου και δεν χρειάζεται να κάνω ώρες διαδρομής για να τα δω... :P

Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να αναφέρω, εκτός από την κυκλοφοριακή κίνηση σε συγκεκριμένες ώρες, είναι το ότι δεν έχει παραλία μέσα στην πόλη (όπως για παράδειγμα στο Ρέθυμνο) και ότι δεν υπάρχουν ταβέρνες-εστιατόρια εκεί που "σκάει το κύμα". Είναι δίπλα στο λιμάνι και με θέα τον Κούλε και πραγματικά είναι όμορφα, αλλά δεν συγκρίνεται με το κύμα "δίπλα" στα πόδια σου.. :) Παρ'όλα αυτά υπάρχουν περιοχές κοντά που όλα αυτά τα προσφέρουν :)

Η θέα της πόλης από το κάστρο

Στην σελίδα μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με το Ηράκλειο..

Καλό σας βράδυ! :)

0 Comments