Κάστρο της Καβάλας


Καλησπέρα σε όλους!! :)

Έχει περάσει καιρός από την τελευταία ανάρτηση και ο λόγος είναι πως πλησιάζει η εξεταστική μου.. 
Από τον Ιούλη και μετά, όμως, θέλω να πιστεύω πως θα έχω πολλά να μοιραστώ μαζί σας!




Σήμερα, λοιπόν, θα ταξιδέψουμε στο κάστρο της Καβάλας που είναι αναμφίβολα σήμα κατατεθέν της πόλης, μαζί με τις καμάρες της. Η ακρόπολη του κάστρου είναι βυζαντινό κτίσμα του οποίου η κατασκευή τοποθετείται στα 1425. Ένα σύμπλεγμα πύργων προμαχώνων και ισχυρών τειχών μπορούσε να εγγυηθεί την αποτελεσματική άμυνα της πόλης που ανέκαθεν είχε να αντιμετωπίσει πλήθος εξωτερικών εχθρών λόγω της στρατηγικής σημασίας της γεωγραφικής της θέσης. 

Δυστυχώς οι περισσότερες φωτογραφίες που είχα τραβήξει τότε ήταν προσωπικές κι έτσι δεν έχω πολύ υλικό να σας δείξω. Τουλάχιστον όχι δικό μου. Παρόλα αυτά βρήκα κάποιες εικόνες από το Google.


Αν και δεν είχα πολλά να πω για το κάστρο ελπίζω να τράβηξε την προσοχή σας και όσοι μπορείτε να το επισκεφθείτε. Σίγουρα θα βρείτε μέρη στην Καβάλα που θα σας αρέσουν και είμαι σίγουρη πως θα λατρέψετε την θέα από ψηλά! 

Να περνάτε όμορφα και να αρπάζετε κάθε ευκαιρία για να ξεφύγετε λίγο από την καθημερινότητα που πλέον όλο και δυσκολεύει! ;)


0 Comments